Zašto poručivati i plaćati ulaznice preko interneta, kada se mogu kupiti na blagajni po istoj ceni?

Naručivanje preko interneta je komfornije - omogućava Vam da do ulaznica za odabrani događaj dođete lako, brzo i bez gubitka – “u svako doba i na svakom mestu”, 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, 365 dana godišnje. Najveća prednost naručivanja putem interneta je što možete unapred da kupite ulaznice baš za sedišta koja Vam najviše odgovaraju – “virtuelni pogled” odozgo na binu, teren ili scenu, i jasan raspored sedenja u auditorijumu, omogućavaju Vam da tačno odlučite koji vam sektor gledališta najviše odgovara i da unapred kupite “svoja” mesta. Naručivanjem putem internet postajete ujedno i član iTicket “porodice” - kao registrovani korisnik, stičete mogućnost da pre svih ostalih budete obavešteni o najnovijim događajima, da učestvujete u nagradnim igrama koje s vremena na vreme priređuju promoteri ili organizatori, da dobijete popust na preporučenu cenu ulaznice…

Na koji način mogu putem interneta da rezervišem fizičke ulaznice i platim ih kasnije, na primer pri preuzimanju?

Ulaznice se trenutno putem našeg internet portala ne mogu rezervisati, ali ih možete kupiti koristeći bankovnu kartricu. Umesto da ih sami štampate kod kuće, ulaznice možete preuzeti na blagajni stadiona, dvorane ili arene.

Da li trenutno nudite mogućnost dostave fizičkih ulaznica na kućnu adresu?

Kurirsku dostavu fizičkih ulaznica na kućnu adresu, uz prethodno plaćanje bankovnom karticom putem našeg internet portala, imaćemo u ponudi tokom prve polovine 2010. godine.

Da li se dostava može platiti pouzećem?

Trenutno ne nudimo takvu mogućnost. Sve uplate za ulaznice vrše se preko našeg internet portala, uz korišćenje bankovnih kartica, putem službe za elektronsko plaćanje Banca Intesa.

Kako da znam da li sam zaista kupio/la ulaznice na portalu iTicket?

U trenutku kada obavite plaćanje željenih ulaznica na internetu, naš server vam automatski šalje email potvrdu da je uplata izvršena. Print@Home ulaznice Vam se šalju kao PDF fajl na registrovanu e-mail adresu; u slučaju da niste u mogućnosti da samostalno odštampate ulaznice, odnosno da ste tokom procesa kupovine odabrali da ulaznice preuzmete na blagajni stadiona, dvorane ili arene, na e-mail će Vam stići potvrda sa posebnim brojem transakcije. Ovaj broj morate navesti prilikom preuzimanja ulaznica.

Kako da promenim svoju registrovanu e-mail adresu?

Sve promene ličnih podataka vrše se nakon prijavljivanja korisnika, odlaskom na stranicu My Page i klikom na odgovarajući link.

Zar je neophodno da iTicket ima moje lične podatke?

Naravno da u mnogim slučajevima nije neophodno, ali registracijom na portalu iTicket-a povećavate sigurnost svog novca i poverljivih informacija koje server razmenjuju tokom procesa elektronskog plaćanja. Pored toga što nam olakšavate isporuku ulaznica i praćenje statusa eventualnih reklamacija, kada postanete naš redovan korisnik bićete pre svih obaveštavani o najnovijim događajima, popustima, nagradnim igrama organizatora…

Ne sećam se lozinke! Šta da radim?

Ukoliko ste zaboravili lozinku, tokom procesa prijavljivanja na stranicu My Page upišite svoju e-mail adresu i kliknite na odgovarajući taster. Odmah potom, primićete e-mail sa lozinkom. Preporučujemo Vam da je odmah promenite u neku reč koju ćete lakše zapamtiti, npr. ime rodnog grada, ili kućnog ljubimca…

Koliko je sigurno plaćanje na internetu u Srbiji?

Sigurnost Vaših podataka prilikom internet kupovina u Srbiji garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa AD Beograd. Čitav proces naplate obavlja se na internet stranicama ove banke - ne na stranicama iTicket-a – i ni jednog trenutka ni jedan podatak o Vašoj platnoj kartici nije dostupan našem sistemu. Prilikom unošenja podataka o bankovnoj kartici, sve poverljive informacije se putem javne mreže prenose u zaštićenoj (kriptovanoj) formi, upotrebom SSL protokola i PKI sistema kao trenutno najsavremenijih tehnologija u ovoj oblasti.

NAČINI PLAĆANJA I ISPORUKE ULAZNICA

Plaćanje

Jedna osoba može da kupi ili naruči maksimalno 9 (devet) ulaznica u jednoj transakciji. Sve ulaznice kupljene putem portala iTicket, kao i partnerskih sajtova, plaćaju se važećom bankovnom (debitnom ili kreditnom) karticom VISA ili Mastercard sistema. Kartica će biti zadužena u dinarima (RSD) za ukupan iznos porudžbine. Sve podatke sa kreditne kartice Kupca preuzima server banke koja za potrebe iTicket-a sprovodi naplatu (Banca Intesa Beograd AD), pa ti podaci ne mogu biti iskorišćeni od strane trećih osoba. Banca Intesa primenjuje trenutno najsavremenije standarde sigurnosti na internetu. Kupac ulaznicu mora platiti u vremenskom roku naznačenom na vrhu ekrana tokom trajanja transakcije. Ukoliko Kupac ulaznicu ne plati u naznačenom roku, ista će biti automatski stornirana i vraćena u prodaju, bez daljih posebnih obaveštenja. U slučaju da preskoči ili prekine proces plaćanja, Kupac gubi sva prava koja su proistekla iz postupka naručivanja ulaznica.

Izjava o konverziji

All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Isporuka

Nakon obavljenog plaćanja, Kupac e-mailom prima potvrdu o uspešno obavljenoj transakciji i elektronsku ulaznicu (ukoliko je odabrana opcija Print@Home), odnosno potvrdu za preuzimanje ulaznica na blagajni dvorane/arene (ukoliko je odabrana opcija “Preuzimanje na blagajni”).

Prodavac se obavezuje da će robu nakon izvršenog plaćanja dostaviti Kupcu na jedan od sledećih načina:

- Elektronska (Print@Home) ulaznica: Kupcu će biti poslata e-mailom u roku od najviše 24 sata; u slučaju „kasne“ kupovine, ulaznica može biti poslata najkasnije 1 (jedan) sat pre početka događaja

- Fizička ulaznica: Kupac je može preuzeti na blagajni arene/dvorane neposredno pre početka događaja, uz lični dokument i navođenje identifikacionog broja rezervacije, odnosno transakcije, koji će mu blagovremeno biti poslat e-mailom Ukoliko Kupac u procesu kupovine navede pogrešne lične podatke ili e-mail adresu, Prodavac ne može snositi odgovornost za probleme nastale tokom dostave ili preuzimanja ulaznica.

Prodavac se obavezuje da će u slučaju problema u isporuci na sve raspoložive načine pokušati da kontaktira Kupca i isporuči kupljene ulaznice. Sve informacije o eventualnim izmenama u načinu poslovanja iTicket-a koje se odnose na način plaćanja i(li) isporuke ulaznica biće blagovremeno objavljene na našoj internet stranici.

ŠTA JE PRINT@HOME ULAZNICA?

Za kupovinu elektronske (Print@Home) ulaznice potrebno je da otvorite nalog na našem internet portalu (www.iTicket.rs) i sledite detaljna uputstva softvera za naručivanje ulaznica.

Elektronska (Print@Home) ulaznica iTicket-a korisniku se dostavlja elektronskom poštom, na registrovanu e-mail adresu i isključivo u PDF formatu.

Za otvaranje ulaznice potreban je softver koji je u stanju da “čita” PDF fajlove; ukoliko takav softver nije instaliran na Vašem računaru, možete ga pronaći na adresi www.adobe.com.

Kupac je dužan da po prijemu elektonske ulaznice istu odštampa sam, na odgovarajućem štampaču i papiru odgovarajućeg kvaliteta, u A4 formatu.

Print@Home ulaznica ima identičnu vrednost kao i fizička ulaznica.

Svaka Print@Home ulaznica dozvoljava samo jedan ulazak na događaj, prvom donosiocu ulaznice koji se pojavi na ulazu dvorane ili arena. Svaki naredni pokušaj ulaska sa već iskorišćenom elektronskom ulaznicom, ili njenim kopijama, neće biti omogućen.

Pri dolasku na ulaz dvorane ili arene, bar-kod na ulaznici mora biti čitak; ukoliko bar-kod ne bude moguće očitati na elektronskom čitaču zbog oštećenja na papiru, Kupcu neće biti omogućen ulazak na događaj.

iTicket d.o.o. i organizator događaja ne mogu biti odgovorni za bilo kakve eventualne probleme koji mogu nastati usled neovlašćenog štampanja, kopiranja, slanja e-mailom, oštećenja ili gubljenja odštampane elektronske ulaznice.

iTicket d.o.o. ne može snositi nikakve pravne niti bilo koje druge posledice za tehničke ili druge greške, probleme ili finansijske gubitke koji mogu nastati usled više sile ili u resoru odgovornosti trećih pravnih ili fizičkih lica prilikom naručivanja ili plaćanja ulaznica (npr. prekid Internet konekcije, problemi sa serverom za naplatu banke, i sl.).

U slučaju bilo kakve zloupotrebe iTicket softvera za kupovinu i rezervaciju karata, zloupotrebe e-payment aplikacije banke Intesa, zloupotrebe potvrde o rezervaciji, zloupotrebe PDF vaučera sa barkodom ili elektronske ulaznice, kao i zloupotrebe drugih dokumenata, iTicket d.o.o. će pokrenuti sudski proces protiv odgovornih lica.